Ett 7h sent sms inlägg...

Tror ni inte att jag misslyckades med min IKEAplockning igår. Köpte ett skåp fel=(. Som tur så fick jag skåpet levererat hela vägen till antnäs idag =D. Tusen tack Mariann!
Fläkten kom idag, så några minuter i sju var jag på butiken och hämtade ut den. Vi har även fixat socklar och ännu en bänkskiva. 
 
Något jag har funderat över är hur himla dåligt byggvaror är förpackade, sällan som man kan köpa tex en träskiva utan att plasten är trasig. Är det för dålig plast eller är personalen oaksam i sin behandling av varorna?
 
Idag trodde jag min blogg var kapad!? Gick inte att logga in, fick tag på supporten som berättade att de gjorde om lite, därför hade man problem med inloggningen =). Nu ska det bland annat vara bättre att lämna kommentarer, så testa gärna.
Hoppas ni har en trevlig helg allihopa! Vi kommer då jobba på för fullt här ute

Kommentarer :

#1: jusian

Hej, fin blogg :), skulle vara jätte kul ifal du gick in på min blogg och slängde någon kommentar, jag har även frågestund så du kan också fråga vad du vill :D!

Svar: Tack :), Jag ska kika in och titta :)
Jessika

skriven

Kommentera inlägget här :