Mitt bord

Så här läckert blev bordet, tanken är som sagt att det ska lackas högblankt sen när det fått torka ihop ordentligt.

Idag har det blivit städ och pysseldag. Jag har fogat köket, satt vinterblommor och lagt ut en massa möbler på blocket. Nu ska jag åka och hälla upp saft på flaskor, märker att jag gruvar mig mer och mer för att åka båt, egentligen inte just att åka, men att ta mig i och ur. Fogarna blir tydligen inte bättre :/
Soffan ska komma ut idag, men vi är oense om vad vi ska ha för soffbord, min sambo vill ha en opraktisk historia med glas från IKEA. Jag gillar inte glas på möbler och får dåndimpen när jag ser folk ta med fingrarna på tex charkdisken på ICA. Äckligt! Jag är ju inget städfreak heller. Vi får se hur det blir, jag har en liten tanke om hur jag skulle vilja ha det, men jag tror inte jag får igenom det...

Kommentarer :

#1: Li

Det blev jättetjusigt med nya bordet! :D
Håller med dig angående glasbord, även om jag har ett som köksbord. Det är ju dock inte bara glas, men smutsen syns mycket mer än på tex ett träbord.

Svar: Erat bord är ju riktigt läckert Li, och hade min mamma varit konstnär hade jag också velat ha ett glasbord :D
Jessika

skriven
#2: Anna

Jag tycker att det är urtjusigt!!!

Svar: Tack tack Anna :)
Jessika

skriven

Kommentera inlägget här :