Tidsåtgång hittills...

Jag försökte räkna ut hur många timmar det tagit fram till detta stadie... Jani, Andra utgrävningen (den efter att det hade varit så kallt) gjordes 31a mars, de här bilderna är tagna tidigt  (vid 8-9) den 3e april. Dom har varit minst två som jobbat med "bygget" ca 8h/ dag...


Stor traktor (L90) som fick köra sicksack..:D


Väldigt glad över mammas sambo som har mångenårs erfarenhet av byggen!


Plattas och planas- på mm nivå. Och detta är bara steg ett!


Utsikten från

Igår började jag kolla gardiner..:P, Okej jag kanske hoppade lite i tiden med- det är liksom roligare saker..;) Eller i alla fall mer greppbara saker :)

Kommentarer :

#1: Lina - distanskontrollant

Ser ut att luta lite till hööööger. Det får ni kolla upp.

skriven
#2: Jessika

Du får utför en besiktning, på midsommar kanske?

skriven
#3: Anonym

Så, om det drar lite åt höger när jag går på midsommar så kan jag skylla på marken? =)

skriven
#4: Jessika

Men Anonym- ska du gå på balken?

skriven

Kommentera inlägget här :