Huvudbry om I-lands problem... När vi fick...

Huvudbry om I-lands problem... När vi fick målat väggarna blev det väldigt vitt. Så vitt att vi började tänka om angående färgen på golvet. Vi hade bestämt oss för betsad vit, med mattlack på. Nu har tankarna gått till att kanske betsa det svart, med mattlack på? Vad är bäst till sandstrand, svart hund och spring ut och in? Vi kommer inte kunna leverera något visningshem, så söker mer funktion än snyggt. Men helst båda två i kombination självklart =)

Kommentarer :

#1: Li

Svart golv lät otroligt snyggt! Men sanden göms nog bäst på ett träfärgat...

skriven
#2: Anonym

varför inte göra det i samma färg som bjälkarna??

skriven
#3: V

Jag skulle tro att det är mer fördelaktigt för er att ha det mörkt. Iaf om man tänker på dina och Mollys mörka hårstrån. Mina blonda hårstrån lyser på vårt mörka golv :) Ni får komma förbi och kolla in vårt golv irl, det är ju åt det svart-bruna hållet. Är inte bjälkarna det? Vi får väl även testa och hälla ut en skopa sand vetja ;)

skriven
#4: Jessika

Bjälkarna är bara bruna, och klinkers och fönsterbänkar går i gråsvart och sedan tullikivin på det. Om jag ska byta klinker så måste jag bära tillbaka dem själv (M vägrar packa dem över vattnet igen).



Just nu lutar jag åt furu eller svartbetsat.

skriven

Kommentera inlägget här :