Två eller tre? Nu är golvet lackat första ...

Två eller tre? Nu är golvet lackat första varvet =), och snart är det dags för slipning och andra varvet. Två eller tre varv? Vi köpte ut köket redan i vintras- det har lagrads fint här i ladan (varm sovboda) och nu börjar det bli dags att skruva. Jag har haft en tanke att jag gärna hade höjt underskåparna några cm, ingen av oss kommer bli kortare på många år. Så då är det bra med lite bättre arbetsställning när det väl görs nytt. Det känns så nära när köket börjas monteras! Wow, sedan vet jag att vatten och avlopp dröjer ett tag, men ändå! Vi kommer bo kvar här ute i alla fall till månadsskiftet, sedan får vi se hur länge det orkas. Jag hoppas det går bra fram till mitten av september i alla fall, resten blir bara bonus. En sak till om köket, vi köpte allt, men några saker var slut när vi var upp, nu kommer jag inte ihåg vilket/vilka skåp som saknades... Miss! Blir IKEA nästa vecka alltså...

Kommentarer :

#1: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

skriven
#2: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

skriven
#3: Jaana

Spännande med bygget. Hoppas ni hittar de hyllor som fattas.... :)

skriven
#4: Emelie

Vad fint det ser ut att bli! Blir avundsjuk haha:)

skriven
#5: madeleine

Hej. Vad fin blogg du har.

Kram Madeleine Fredholm

skriven
#6: Anonym

Fin blogg ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

skriven
#7: erika

gud så härligt med nytt kök !

skriven
#8: Monia - mamma till Tuvalie

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! En går ut redan på lördag så passa på att vara med och vinna en valfri vara från Blingskal.com: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-valfri-vara-fran-blingskalcom.html



Om det inte passar dig så har jag flera andra tävlingar igång här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

skriven

Kommentera inlägget här :